loading...
دانلود به روز ترین های دنیای اینترنت
رضا بازدید : 110 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم

روانی روانیتم

زود باش بگو که من کی تم

تو همه ی زندگیمی

زود باش بگو که زندگیتم

روانی روانیتم

روانی روانیتم

عاشق دیوونه بازیتم

عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم

من دیوونه نبودم تو دیوونه ام کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تو کی هی میخوام بری دوباره برگردی

من دیوونه نبودم تو دیوونه ام کردی

خدا ما رو واسه همدیگه ساخته

که توی دیوونه رو به جونم انداخته

همه میگن که منو و تو دیوونه ایم عشقم

هیشکی این دیوونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم

زود باش بگو که من کی تم

تو همه ی زندگیمی

زود باش بگو که زندگیتم

روانی روانیتم

روانی روانیتم

عاشق دیوونه بازیتم

عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم

************

من دیوونه نبودم تو دیوونه ام کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تو کی هی میخوام بری دوباره برگردی

من دیوونه نبودم تو دیوونه ام کردی

خدا ما رو واسه همدیگه ساخته

که توی دیوونه رو به جونم انداخته

همه میگن که منو و تو دیوونه ایم عشقم

هیشکی این دیوونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم

زود باش بگو که من کی تم

تو همه ی زندگیمی

زود باش بگو که زندگیتم

روانی روانیتم

روانی روانیتم

عاشق دیوونه بازیتم

عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم

   اهنگ 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم آهنگ : 9.00 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.64 مگابایت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
موزیک ویدیو


سلام امید وارم حال همتون خوب باشه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    در مورد سایت

    با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی !

    امروز در تاریخ 1 مهر 1392وب سایت spilinter با هدف دانلود جدیدترین و زیباترین اهنگ های ایرانی از خوانندگان مطرح کشور پا به عرصه وجود گذاشت .

    امید واریم بتوانیم سهمی در لحظات  زندگی شما داشته باشیم .

    رضا قاسمی

    مدیریت وب سایت spilinter

    آمار سایت
  • کل مطالب : 851
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 589
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 12,278
  • بازدید کلی : 198,429