loading...
دانلود به روز ترین های دنیای اینترنت
رضا بازدید : 195 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Eddie Attar – Nemizari Beram

—————————

متن آهنگ

میگن آرامشی داره وقتی که قدم میذاره

عشق توی قلب آدمها تا ابد اون موندگاره

نمی فهمم چجوری شد

دست و پا بی حس و جون شد

 

میگن اونکه کار عشقه

تو کتابا هم نوشتــــه

نکنه گل من بری و تو با من

نباشی که منم رو زمین نباشم

دیوونش می کنی طفلکی دل من

نه با من میمونی نه میذاری برم

 

دارو ندارم

با تو من خوبم ، حرفی ندارم

میسازم با تو خاطره هامو

دوست دارم بودن ، بودن با تو

این حس عشقه ، عشق ما دوتا

دو دل پاک و یه دونه رویا

بمونیم با هم توی این دنیا

نکنه بری خوبه همین جا

 

————————————

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
موزیک ویدیو


سلام امید وارم حال همتون خوب باشه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    در مورد سایت

    با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی !

    امروز در تاریخ 1 مهر 1392وب سایت spilinter با هدف دانلود جدیدترین و زیباترین اهنگ های ایرانی از خوانندگان مطرح کشور پا به عرصه وجود گذاشت .

    امید واریم بتوانیم سهمی در لحظات  زندگی شما داشته باشیم .

    رضا قاسمی

    مدیریت وب سایت spilinter

    آمار سایت
  • کل مطالب : 851
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 11,710
  • بازدید کلی : 197,861