loading...
دانلود به روز ترین های دنیای اینترنت
رضا بازدید : 121 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

متن تیتراژ پایانی سریال رخنه با صدای رضا صادقی :

از مرد تنها تر تو دنیا نیست ، وقتی که

برق یه خنجر سایشو از خاک می گیره

یعنی من از آوازه ی اسم تو فهمیدم

مردی که از عشق تو میمیره ، نمی میره

♫♫♫♫♫♫

دانلود تیتراژ پایانی سریال رخنه با صدای رضا صادقی

♫♫♫ ♫♫♫

تقویم من تعطیل روزای توئه وقتی

از حیرت دریا و بهت آسمون میگه

وقتی از اون و مردم از خورشید می پرسن

خورشید روی نیزه ها اذون میگه

♫♫♫

ای وای اگه روزی نظر برگرده از کارم

چیزی نمی مونه دیگه از بودنم باقی

چشماتو می بندی و کار من تموم میشه

من تشنه ی نورم الا یا ایها الساقی

فانوسو روشن میکنم شب بی تو نزدیکه

بعد از تماشای غروب خسته ی خونی

حال بد من فکر درمون نیست میدونی

من از تو بیمارم تو خوبم کن تو می تونی

  اهنگ 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم آهنگ : 7.18 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.25 مگابایت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
موزیک ویدیو


سلام امید وارم حال همتون خوب باشه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    در مورد سایت

    با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی !

    امروز در تاریخ 1 مهر 1392وب سایت spilinter با هدف دانلود جدیدترین و زیباترین اهنگ های ایرانی از خوانندگان مطرح کشور پا به عرصه وجود گذاشت .

    امید واریم بتوانیم سهمی در لحظات  زندگی شما داشته باشیم .

    رضا قاسمی

    مدیریت وب سایت spilinter

    آمار سایت
  • کل مطالب : 851
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 11,888
  • بازدید کلی : 198,039