loading...
دانلود به روز ترین های دنیای اینترنت
رضا بازدید : 155 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام یلدا :

مست بگو راست بگو تا شب یلداست بگو

تا نفسی هست بگو هری چی دلت خواست بگو

خسته و بی تاب شدم محو شدم خواب شدم

خسته از این پنجره ها منتظر باد شدم

گریه بر این حال کشید اشک در این.فال کشید

بر تن بی دست خدا نقش دو تا بال کشید

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام یلدا

♫♫♫♫♫♫

خاک شدم پست شدم با همه یک دست شدم

تشنه بی آب شدی نیست از این هست شدم

مست بگو راست بگو تا شب یلداست بگو

تا نفسی هست بگو هری چی دلت خواست بگو

خسته و بی تاب شدم محو شدم خواب شدم

خسته از این پنجره ها منتظر باد شدم

MP3 128

Maziar Fallahi – Yalda


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
موزیک ویدیو


سلام امید وارم حال همتون خوب باشه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    در مورد سایت

    با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی !

    امروز در تاریخ 1 مهر 1392وب سایت spilinter با هدف دانلود جدیدترین و زیباترین اهنگ های ایرانی از خوانندگان مطرح کشور پا به عرصه وجود گذاشت .

    امید واریم بتوانیم سهمی در لحظات  زندگی شما داشته باشیم .

    رضا قاسمی

    مدیریت وب سایت spilinter

    آمار سایت
  • کل مطالب : 851
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 471
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 589
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 12,160
  • بازدید کلی : 198,311